Proszę o analize logów - turbo out

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maxx3321
    Classic
    • 2015
    • 6

    Proszę o analize logów - turbo out

    Octavka bardzo fajna i plany zacne Jakbyś chciał to mam fajne felgi do sprzedania z mojej Octavii.Zobacz sobie u mnie w temacie
  • fooojciech
    Ambiente
    • 2013
    • 124

    #2
    Proszę o analize logów - turbo out

    witam.
    Dzisiaj chciałem wykonać komplet logów ,statycznych oraz dynamicznych ,ale niestety przy pierwszym logu zaszła katastrofa. chciałem zdiagnozować jak działa turbo ,a tym czasem turbo odleciało całkiem ,poszedł cały środek ,olej poszedł w wydech i zakopciłem pol miasta...
    dodam że od 2 tygodni nie całych zaczęło być słychać karetkę ,wczesniej nic sie nie dzialo ,raz przeladowala tylko ,pozniej bylo ok . a Tu dzisiaj koniec....dlatego chciałbym poznac przyczyne ,jezeli ktoś mogłby przeanalizowac log .

    logi

    jedynie tyle udało mi się zrobić.ponadto kiedy otworzylem maske to gorna oslona od tej rury co doprowadza powietrze do filtra powietrza byla przy akumulatorze....

    A ponizej zamieszczam logi statyczne ,ktore dotyczyly pompek ,i dziwnej korekty ,duzej na zimnym.


    zimny log rano

    na cieplym

    Bardzo proszę o analizę.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Szkoda.
      Ale tak się konczy jazda na permanentnie zapieczonej geometrii.
      Sprezarka do regeneracji.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • fooojciech
        Ambiente
        • 2013
        • 124

        #4
        Dlatego miałem zrobić komplet logów i sprawdzić czy do wyczyszczenia, raz złapała notlauf ale później nic jej nie było, i aż nagle bum... A czy to ze odpadła ta osłona doprowadzajaca powietrze z zewnątrz do filtra powietrza to czy również mogło to być przyczyną? Czy raczej to mało prawdopodobne? A co z tymi pompkami? Coś można wywnioskować po tych dwóch logach na zimnym i ciepłym?

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zrób turbo, potem przeglądaj się 3 i 4.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • fooojciech
            Ambiente
            • 2013
            • 124

            #6
            Na razie czekam na tubro ,regeneracja.Zobaczymy co bedzie po złożeniu. urwało cały wirnik po stronie zimnej,dodatkowo wszystkie łopatki pozaginało i trochę zmieliło. cały dolot do czyszczenia ,ic,rury ,wszystko... wszędzie kupa oleju.

            [ Dodano: Wto 09 Wrz, 14 17:17 ]
            Witam po przerwie.
            Turbo złożone na auto ,regenerowane .Na chwilę obecna nie mam możliwości zrobienia ponownie logów i wstawienia na forum gdyż auto znowu pojechało dalej do mechanika na diagnoze pompek ,ale mam pytanie dotyczące turbo.
            Turbo jest regenerowane ,i w związku z tym czy w rurze ssacej do egr dopuszczalne jest ze są widoczne slady oleju ? czy musi być idealnie suche ? IC był czyszczony ,ale po zdjęciu rury turbo > IC jest widoczna minimalna mgiełka , ale po stronie wyjścia czyli IC > EGR po zdjęciu rury jest uzbierane minimalnie oleju , po sciągnięciu samej rury przy EGR jest tylko minimalna ilosc sladowa na łączeniu rury ,w samej rurze jest rowniez mgiełka ,ale juz jak wezme palcem to minimalnie ubrudzę się olejem ,co w przypadku na dole zaraz za turbo jest jedynie mgiełka ,tak ze jak wezme palcem to nie ubrudze palca ,jedynie "posmaruję" że tak powiem ,wyzej przy egr jest więcej. I w związku z tym czy tak może być czy musi być całkiem sucho? bo właśnie zastanawiam się co do tej turbiny czy jest dobrze zrobiona czy nie.

            Komentarz

            Pracuję...